logo
Portal for

Online helpdesk voor vakkenregistratie

Ook in academiejaar 2020-2021 kan je hulp krijgen bij jouw vakkenregistratie. Gezien de huidige situatie kunnen we geen Helpdesk Vakkenregistratie op de campus organiseren. Maar we helpen je graag online verder vanaf maandag 14 september!

Wat de helpdesk voor je doet

Onze online helpdesk biedt je deskundige, individuele begeleiding bij je vakkenregistratie en een analyse van je (eventuele) probleem.

  • Maak een online afspraak in onderstaande tabel.
  • In bepaalde situaties is er een interventie van je faculteit of studietrajectbegeleider nodig. In dat geval zullen de medewerkers samen met jou het online formulier invullen! Het formulier vind je onderaan deze pagina.
Ervaar je problemen?
Maak je problemen kenbaar via onderstaand formulier. Je hoeft geen e-mail te sturen naar de faculteit of de studietrajectbegeleiding.

Via dit formulier zullen we jouw vakken correct registreren.
Klik hier voor het formulier.

Individuele service op het faculteitssecretariaat

Sommige faculteiten bieden een individuele service voor vakkenregistratie aan op het faculteitssecretariaat.

Bij de faculteit zit je aan de bron

Niet elk faculteitssecretariaat heeft de mankracht om individuele dienstverlening te voorzien. Daarom is het goed om aan te sluiten bij een groepssessie, of langs te gaan bij de algemene helpdesk vakkenregistratie. Zeker voor technische problemen.

De faculteit is wel een handige optie, omdat ze bevoegd is. Het inhoudelijke advies over je studieprogramma gebeurt door de studietrajectbegeleider, maar de beslissingen over je programma en de administratie van de vakkenregistratie gebeuren door de faculteit.

Check hier of je faculteit een individuele service aanbiedt.