logo
Portal for

Speciale helpdesk voor vakkenregistratie

In een bepaalde periode kan je op de campus langskomen bij een speciale helpdesk voor vakkenregistratie.

Breng je eigen laptop mee als je de helpdesk bezoekt.

Wat de helpdesk voor je doet

Onze tijdelijke helpdesk biedt je deskundige, individuele begeleiding bij je vakkenregistratie en een analyse van je (eventuele) probleem.

  • In bepaalde situaties is er een interventie van je faculteit of studietrajectbegeleider nodig. In dat geval zullen de medewerkers je gericht doorverwijzen.
  • De helpdesk is vrij toegankelijk. Hou wel rekening met eventuele wachttijden op bepaalde drukke momenten.
  • Breng je eigen laptop mee als je de helpdesk bezoekt.
Brussels Humanities, Sciences and Engineering Campus
Studiebegeleiding, gebouw F

Periode
16 september t/m 15 oktober 2019

Openingsuren, elke werkdag
9u00 tot 17u00
Brussels Health Campus
Medische bibliotheek

Periode
16 september t/m 15 oktober 2019

Openingsuren, elke werkdag
9u00 tot 17u00

Facultaire groepssessie

Bij de start van het academiejaar organiseren bepaalde faculteiten groepssessies vakkenregistratie voor hun studenten.

Facultaire groepssessies staan meestal ook in je lesrooster.

Waarom facultaire groepssessies een goed idee zijn

Niet elke faculteit organiseert een dergelijke sessie, maar ze zijn warm aanbevolen, zeker voor laattijdige inschrijvers. Meestal staan ze in je lesrooster, aansluitend op de lessen.

In de sessie wordt het proces uitgelegd in aanwezigheid van een studietrajectbegeleider of faculteitsmedewerker. Zij kunnen eventueel ad hoc ingrijpen in je programma.

Bij technische moeilijkheden bij je account zullen zij wel moeten doorverwijzen naar de algemene helpdesk.

Bekijk hier of je faculteit een sessie organiseert.

Individuele service op het faculteitssecretariaat

Sommige faculteiten bieden een individuele service voor vakkenregistratie aan op het faculteitssecretariaat.

Sommige faculteiten bieden een individuele service, andere verwachten je op de groepssessie.

Bij de faculteit zit je aan de bron

Niet elk faculteitssecretariaat heeft de mankracht om individuele dienstverlening te voorzien. Daarom is het goed om aan te sluiten bij een groepssessie, of langs te gaan bij de algemene helpdesk vakkenregistratie. Zeker voor technische problemen.

De faculteit is wel een handige optie, omdat ze bevoegd is. Het inhoudelijke advies over je studieprogramma gebeurt door de studietrajectbegeleider, maar de beslissingen over je programma en de administratie van de vakkenregistratie gebeuren door de faculteit.

Check hier of je faculteit een individuele service aanbiedt.