logo
Portal for

Goed om weten!

Alle essentials voor vakkenregistratie én tips om met de SelfService te werken.

Overzicht van de belangrijkste tips

Foutmeldingen en problemen

Vaak zit er een logica achter de foutmelding, eerder dan een technische storing. Enkel jouw studietrajectbegeleider kan achter de schermen van de SelfService studenten toelating geven om af te wijken van het voorziene studietraject.

Overzicht van de meest voorkomende problemen

Meest voorkomende problemen en hoe ermee om te gaan:

Heb je een vraag of een probleem?

Wij helpen je graag verder!

20 sept tot 15 okt - elke werkdag van 9u-17u

Tijdelijke helpdesk @ campus

Deskundige, individuele begeleiding bij je vakkenregistratie.

  • Gebouw D (Etterbeek)

VAN 20 SEPTEMBER TEM 15 OKTOBER

ELKE WERKDAG TUSSEN 9u-17u

  • Breng je eigen laptop mee
  • Zonder afspraak
  • Hou rekening met wachttijden op drukke momenten
Vanaf 24 aug

Online helpdesk

Kan je niet langskomen op de campus?

Vanaf 24 augustus kan je onze helpdesk ook online contacteren.

Je hoeft geen e-mail te sturen naar de faculteit of trajectbegeleiders.

Tijdelijk vakken registreren

Is de officiële inschrijving voor bepaalde vakken nog niet helemaal in orde, maar wil je wel al toegang tot jouw cursussen om de lessen te kunnen volgen? Als je al een VUB NetID hebt, kan je tijdelijk vakken registreren op Canvas. Let wel, dit vervangt niet de officiële vakkenregistratie.

Voor algemene vragen en eerstelijnsinfo

Infopunt Studenten