logo
Portal for

Tent-TD organiseren?

Bij het organiseren van een feestje in de tent komt het één en het ander kijken. De aanvraag gebeurt in drie stappen. 

Stap 1

De tent aanvragen

Als studentenkring/vereniging aangesloten bij het Brussels studenten genootschap (BSG), richt je je verzoek tot gebruik van de tent aan het BSG via e-mail: bsggtgv@vub.ac.be. Je doet dit bij aanvang van het academiejaar. Definitieve toewijzing van de tent gebeurt via lotingconvents. Het BSG doet dan de aanvraag voor het gebruik van de tent bij dienst Infradesk.

Voor studentenkringen/verenigingen aangesloten bij BSG is de prijs van de tent:

  • Volledig: € 900 (geluid tot 5:00)
  • Geluid en drankbedeling stopt om 4:00: €600
  • Geluid en drankbedeling stopt om middernacht: €450
Stap 2

Het huurcontract, veiligheidsplan en grondplan invullen

Als organisator dien je het ingevulde huurcontract, veiligheidsplan en grondplan in, minstens 14 dagen voor de geplande fuif, via e-mail bij de dienst Security VUB via infradesk@vub.ac.be.

Zodra je een positief advies ontvangt, worden alle ondersteunende VUB-diensten op de hoogte gesteld van je veiligheids- en grondplan. Zo kan de nodige ondersteuning worden voorzien, indien deze werd aangevraagd. Op de dag van de fuif komt de bewaking een check doen of er aan de voorwaarden van het veiligheids- en grondplan wordt voldaan.

Stap 3

Elektriciteit en water aanvragen

Om elektriciteit en watertoevoer te garanderen, stuur je een aparte e-mail naar infradesk@vub.ac.be. Vermeld hierin duidelijk de naam en de datum van de fuif.