Tent aanvragen

Als studentenkring/vereniging aangesloten bij het Brussels studenten genootschap (BSG), richt je je verzoek tot gebruik van de tent aan het BSG via e-mail. Je doet dit bij aanvang van het academiejaar. Definitieve toewijzing van de tent gebeurt via lotingconvents. Het BSG doet dan de aanvraag voor het gebruik van de tent bij Infradesk. Je moet ook steeds het reservatieformulier bij Infradesk indienen. Goed om te weten, de maximum geluidsintensiteit bedraagt 100 dB.

Reservatieformulier

Voor studentenkringen/verenigingen aangesloten bij BSG is de prijs van de tent:

• Volledig: € 900 (geluid tot 5u00)
  • Geluid en drankbedeling stopt om 4u00: € 600
  • Geluid en drankbedeling stopt om middernacht: € 450

Infodocument en richtlijnen verhuur Witte Tent

2022_Witte tent_Etterbeek_VUB

Benodigde documenten

Als organisator dien je volgende ingevulde documenten minstens 14 dagen voor de geplande fuif, via e-mail door te sturen naar Security VUB via infradesk@vub.be.

Huurcontract   Veiligheidsplan

Grondplan   Vrijwilligersregime

Zodra je een positief advies ontvangt, worden alle ondersteunende VUB-diensten op de hoogte gesteld van je veiligheids- en grondplan. Zo kan de nodige ondersteuning worden voorzien, indien deze werd aangevraagd. Op de dag van de fuif komt de bewaking een check doen of er aan de voorwaarden van het veiligheids- en grondplan wordt voldaan.

Facilitaire diensten aanvragen

Facility Services stelt materiaal en diensten ter beschikking aan organisatoren van activiteiten op de VUB campussen. Dit gaat om water, elektriciteit, bewaking, afvalverwerking of andere logistieke ondersteuning zoals tafels, stoelen en nadars. Om deze aan te vragen stuur je onderstaand formulier ingevuld door naar infradesk@vub.be. Vermeld hierin duidelijk de naam en de datum van de fuif.

Vraag facilitaire diensten aan

Na verhuur

Na verhuur dient de witte tent steeds gereinigd en afgesloten te worden, zowel aan de binnenkant als de omgeving rondom te tent.

Instructiefiche

Bewaking

De organisatie van een evenement/TD vereist de aanwezigheid van een aantal bewakingsagenten op locatie. Deze agenten dienen opgeleid te zijn in persoonscontrole voor café en dansgelegenheden. De organisator staat zelf in voor de veiligheid in en rond de perimeter van zijn/haar evenement/TD. Bij ernstige incidenten zal de VUB bewaking natuurlijk hulp/assistentie bieden.